Zahlcování informacemi jako součást marketingové strategie poskytovatelů služeb – Bc. Jakub Křemen
Bc. Jakub Křemen
Master's thesis
Zahlcování informacemi jako součást marketingové strategie poskytovatelů služeb
Inundated with information as part of the marketing strategies of service providers
Abstract:
Tato diplomová práce „Zahlcování informacemi jako součást marketingové strategie poskytovatelů služeb“ se zabývá bližším pohledem na služby a marketing v cestovním ruchu, zejména zahlcováním informacemi v marketingu cestovních kanceláří. V první kapitole se věnuji hlavně teoretické stránce uvedené problematiky, druhá kapitola obsahuje analýzu marketingového mixu, komunikačního mixu, dotazníkové šetření …moreAbstract:
These thesis ’Inundated information as part of the marketing strategies of service providers’ deals with a closer look at services and marketing in tourism and in particular the congestion information in marketing travel agencies. The first chapter is devoted mainly theoretical side of this problem; the second chapter provides an analysis of the marketing mix, communication mix, survey and comparison …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11036/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2016
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Andrea Sochorová -
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Helena Schmittová -
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Natálie Kaššayová -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře FISCHER
Martina Hrbáčová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová