Event marketing jako významná součást marketingové komunikace sportovního klubu – Bc. Eva Sovová
Bc. Eva Sovová
Diplomová práce
Event marketing jako významná součást marketingové komunikace sportovního klubu
Event Marketing as an Important Part of the Sports Club Marketing Communications
Anotace:
Diplomová práce se zabývá event marketingem jako jedním z význačných nástrojů marketingové komunikace ve sportovním prostředí, konkrétně v hokejovém klubu. Její teoretická část je věnována vysvětlení související problematiky s apelem na sportovní a event marketing. V druhé části práce jsou zanalyzovány současné nástroje marketingové komunikace klubu a provedeny analýzy jako podklad pro projektovou …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the event marketing as one of the important tools of marketing communication in the sports environment, specifically in the hockey club. The theoretical part is dedicated to the explanation of related issues with appealing to sports and event marketing. In the second part of the work are analysed the current tools of marketing communication of the club, and made analysis as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOVOVÁ, Eva. \textit{Event marketing jako významná součást marketingové komunikace sportovního klubu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/kl5739/.
Jak správně citovat práci
Sovová, Eva. Event marketing jako významná součást marketingové komunikace sportovního klubu. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Event marketingová strategie ve vybrané společnosti
Robert Novák -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Miriam Habibi -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová -
Event marketingová strategie vybraného podniku
Klára Havelková -
Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh
Daniel Palma