Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním – Mgr. Hana Hadrabová
Mgr. Hana Hadrabová
Diplomová práce
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Strategies for the Development of Prerequisites for Teaching Initial Reading and Writing to Socially Disadvantaged Pupils
Anotace:
Diplomová práce s názvem Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním se zabývá možnostmi vyrovnávání deficitů dílčích funkcí u dětí ze sociálně vyloučené lokality před zahájením školní docházky pro úspěšné zvládnutí počátečního čtení a psaní. Mapuje nejvíce oslabené oblasti školní připravenosti a hledá výukové strategie, které učitelům pomáhají …víceAbstract:
Thesis entitled Strategies for the Development of Prerequisites for Teaching Initial Reading and Writing to Socially Disadvantaged Pupils deals with the possibilities of compensating for deficits of partial functions in children from a socially excluded locality before starting school to successfully master initial reading and writing. It maps the most weakened areas of school readiness and seeks teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/blokh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HADRABOVÁ, Hana. \textit{Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/kl5oif/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Deficity dílčích funkcí u žáků prvních ročníků ZŠ
Veronika Balabánová