Toward an Automated Feedback System in Educational Cybersecurity Games – Mgr. Valdemar Švábenský
Mgr. Valdemar Švábenský
Rigorózní práce
Toward an Automated Feedback System in Educational Cybersecurity Games
Toward an Automated Feedback System in Educational Cybersecurity Games
Anotace:
Ve vzdělávacích hrách účastníci řeší tréninkové úkoly, které mají vícero postupů k řešení. Příkladem takové hry je Capture the Flag, populární typ tréninkové aktivity určené k procvičení kyberbezpečnostních dovedností. Během hry je nutná pravidelná zpětná vazba hráčům pro podporu jejich učení. Manuální poskytování zpětné vazby však vyžaduje expertního instruktora a je také časově náročné. Proto je …víceAbstract:
Educational games feature practice tasks with multiple approaches to the solution. An example of such a game is Capture the Flag, a popular type of training activity for exercising cybersecurity skills. During the game, regular feedback is crucial to support learning of novice players. However, providing feedback manually requires an expert instructor and is time-consuming. Therefore, our goal is to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ckc8w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Oponent: prof. Renate Motschnig, doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyRigorózní řízení / obor:
Informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Modeling Problem Solving Times in Tutoring Systems
Petr Jarušek -
Modeling Techniques for Adaptive Practice Systems
Jiří Řihák -
Data Warehouse for Educational Data Mining
Jaroslav Bayer -
Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky
Libor Juhaňák -
Exploring Statistical Biases in Educational Data: A Simulation-Based Approach
Jaroslav Čechák -
Visual Analytics of Educational Time-Dependent Data
Jan Géryk -
Data mining methods and their application in solving credit card customer churn situations
YuFeng Gao -
Learning Strategies for Introverted Learners Aimed at Online Learning
Kateřina Muchová