Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie – Bc. Aneta Kramperová
Bc. Aneta Kramperová
Bachelor's thesis
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Abstract:
Předmětem mé bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí firmy PULSE CZECH REPPUBLIC s.r.o. a jejím cílem je navrhnutí obchodní strategie. Pomocí analýzy specifických příležitostí, která zkoumá vnitřní podniku, konkurenční analýzy, která vyhodnocuje největší konkurenty podniku, SWOT analýzy silných a slabých stránek a příležitostí a hrozeb podniku, Porterova modelu pěti sil, kteří šetří vnější …moreAbstract:
The subject of my thesis is to analyze the competitive environment of PULSE Republic CZECH s.r.o with the aim of devising a business strategy. By analyzing the specific opportunities that examines internal business competitive analysis, which assesses the company's largest competitors, SWOT analysis of strengths and weaknesses and the opportunities and threats of the company, Porter's five forces model …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/rwt7g/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Reader: Ing. Adéla Pražáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAMPEROVÁ, Aneta. \textit{Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/klkzfk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí
Anna Kosinová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý