Bc. Martina Krejčí

Master's thesis

Síla tradiční značky - Orion

Power of traditional brand - Orion
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu značka a síla tradiční značky – Orion. Značky, která je dlouhé roky silným hráčem na trhu cukrovinek v České republice a na Slovensku. Značková politika je jednou z nejvýznamnějších součástí mezinárodní marketingové strategie, je hlavním předpokladem úspěchu. Právě budování a řízení značky je dlouhodobý proces, který je náročný i na finanční zdroje. Známá obchodní značka …more
Abstract:
The thesis is dealing with brands and the power of the traditional brand– Orion; the brand that has long-term been a powerful player on the candy market in the Czech Republic and in Slovakia. Brand policy is one of the most important parts of international marketing strategy and it is the major prerequisite of success. Precisely, brand building and management is a long-term process and also financially …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 11. 2011
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní