Bc. Martina Krejčí

Diplomová práce

Síla tradiční značky - Orion

Power of traditional brand - Orion
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu značka a síla tradiční značky – Orion. Značky, která je dlouhé roky silným hráčem na trhu cukrovinek v České republice a na Slovensku. Značková politika je jednou z nejvýznamnějších součástí mezinárodní marketingové strategie, je hlavním předpokladem úspěchu. Právě budování a řízení značky je dlouhodobý proces, který je náročný i na finanční zdroje. Známá obchodní značka …více
Abstract:
The thesis is dealing with brands and the power of the traditional brand– Orion; the brand that has long-term been a powerful player on the candy market in the Czech Republic and in Slovakia. Brand policy is one of the most important parts of international marketing strategy and it is the major prerequisite of success. Precisely, brand building and management is a long-term process and also financially …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní