Bc. Martina Krejčí
Diplomová práce
Síla tradiční značky - Orion
Power of traditional brand - Orion
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu značka a síla tradiční značky – Orion. Značky, která je dlouhé roky silným hráčem na trhu cukrovinek v České republice a na Slovensku. Značková politika je jednou z nejvýznamnějších součástí mezinárodní marketingové strategie, je hlavním předpokladem úspěchu. Právě budování a řízení značky je dlouhodobý proces, který je náročný i na finanční zdroje. Známá obchodní značka …víceAbstract:
The thesis is dealing with brands and the power of the traditional brand– Orion; the brand that has long-term been a powerful player on the candy market in the Czech Republic and in Slovakia. Brand policy is one of the most important parts of international marketing strategy and it is the major prerequisite of success. Precisely, brand building and management is a long-term process and also financially …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oxm3i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Being Earnest: A Comparative Analysis of Oscar Wilde's Play and Two of Its Film Adaptations
Mária Heribanová -
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Strategie brand managementu ve službách
Kristýna Holasová -
Brand audit vybrané značky
Karin Lörincová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
Kateřina Derflová