Architektura 3M značek a práce s nimi, case study 3M – z pohledu B2B, interních specialistů a marketérů – Jan Vojta
Jan Vojta
Diplomová práce
Architektura 3M značek a práce s nimi, case study 3M – z pohledu B2B, interních specialistů a marketérů
Architecture 3M of brands and their applications, “Case study 3M” – the perspective of B2B subjects and internal specialists and marketing personnel of 3M
Anotace:
Portfolia značek nadnárodních společností jsou komplexním organizmem řízeným mateřskou organizací, zejména skrz architekturu značek a rebranding. Přímou zpětnou vazbu z trhu mají pak distributoři, kteří zásadně ovlivňují úspěch značek. Samotná práce marketérů se značkami je tedy ovlivňována mnoha stakeholdery na trhu a stává se tak složitou marketingovou činností. Tato diplomová práce se zabývá architekturou …víceAbstract:
Brand portfolios of multinational firm are a complex organism which is managed by headquarter of organization, in particular by the brands architecture and rebranding. The distributors create a direct feedback relationship from the market and they significantly influence any success of brands. The specific work of marketing personnel with brands is thus influenced by many stakeholders on the market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70446
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Jiří Kolařík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70446
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The impact of social media on B2B brands
Veronika Blatská -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Vnímání a hodnocení značky konkrétní instituce
Jan Křivka -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Radek Adam Divila -
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková