Rozvoj a hodnocení gramotnosti na základních školách s polským vyučovacím jazykem – Soňa ŠULÁKOVÁ
Soňa ŠULÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Rozvoj a hodnocení gramotnosti na základních školách s polským vyučovacím jazykem
Development and assessment of literacy at basic schools with Polish langugage of instruction
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem a hodnocením gramotnosti na školách s polským vyučovacím jazykem. Teoretická část definuje základní pojmy související s tématem práce jako je gramotnost, její vznik a vývoj. Dále se zabývá gramotností funkční a jejími rovinami, které jsou na základních školách rozvíjeny. Zaměřuje se na pojetí gramotnosti v kurikulárních dokumentech ČR v rámci základního vzdělávání …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with development and evaluation of literacy in schools with Polish language of instruction. The theoretical part defines basic concepts related with topic of work such as literacy, its creation and development. It also deals with the functional literacy and its levels, which are being developed at primary schools. It focuses on the concept of literacy in curriculum documents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠULÁKOVÁ, Soňa. Rozvoj a hodnocení gramotnosti na základních školách s polským vyučovacím jazykem. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sport / 3-tv-ped-15
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Proč nemáme stejnou funkční gramotnost?
Jan Glabazňa -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Funkční gramotnost studenta vysoké školy jako faktor kvality vzdělávání
Nikol POUZAR -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová