Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky – Anna Hlisnikovská
Anna Hlisnikovská
Bakalářská práce
Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky
Digital Influencers Involved in Selected Campaigns to Promote the Brand
Anotace:
Téma bakalářské práce je zapojení digitálních influencerů do kampaní na podporu značky. Cílem práce je ověření, jakým způsobem může reálně fungovat zapojení digitálních influencerů do kampaní na podporu značky ve srovnání s teoretickými pravidly a doporučeními. Ověření je založeno na rozhovoru s brand managerem kampaně vybrané značky. Dále analýzou zvolených influencerů, jejich sociálních sítí příspěvků …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the involvement of digital influencers in brand promotion campaigns. The aim of this work is to verify how the involvement of digital influencers in brand promotion campaigns can really work in comparison with theoretical rules and recommendations. Verification is based on an interview with the brand manager of the selected brand. Furthermore, the analysis of selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLISNIKOVSKÁ, Anna. \textit{Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/klu43j/.
Jak správně citovat práci
Hlisnikovská, Anna. Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Building a personal brand on social media
Robin Curtis -
Utváření identity v kyberprostoru na příkladu sociální sítě Instagram
Táňa Breczková -
Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram
Nikola Bajerová -
Vícejazyčná marketingová komunikace společnosti Adidas na sociální síti Instagram
Denis Dzhuraev -
Instagram jako komunikační nástroj podpory třídění potravinového odpadu
Zuzana Hančíková -
Instagram jako komunikační nástroj prevence plýtvání potravinami u generace Z
Tereza Štěpánková