Anna Hlisnikovská

Bakalářská práce

Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky

Digital Influencers Involved in Selected Campaigns to Promote the Brand
Anotace:
Téma bakalářské práce je zapojení digitálních influencerů do kampaní na podporu značky. Cílem práce je ověření, jakým způsobem může reálně fungovat zapojení digitálních influencerů do kampaní na podporu značky ve srovnání s teoretickými pravidly a doporučeními. Ověření je založeno na rozhovoru s brand managerem kampaně vybrané značky. Dále analýzou zvolených influencerů, jejich sociálních sítí příspěvků …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is the involvement of digital influencers in brand promotion campaigns. The aim of this work is to verify how the involvement of digital influencers in brand promotion campaigns can really work in comparison with theoretical rules and recommendations. Verification is based on an interview with the brand manager of the selected brand. Furthermore, the analysis of selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hlisnikovská, Anna. Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace