Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky – Anna Hlisnikovská
Anna Hlisnikovská
Bachelor's thesis
Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky
Digital Influencers Involved in Selected Campaigns to Promote the Brand
Abstract:
Téma bakalářské práce je zapojení digitálních influencerů do kampaní na podporu značky. Cílem práce je ověření, jakým způsobem může reálně fungovat zapojení digitálních influencerů do kampaní na podporu značky ve srovnání s teoretickými pravidly a doporučeními. Ověření je založeno na rozhovoru s brand managerem kampaně vybrané značky. Dále analýzou zvolených influencerů, jejich sociálních sítí příspěvků …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the involvement of digital influencers in brand promotion campaigns. The aim of this work is to verify how the involvement of digital influencers in brand promotion campaigns can really work in comparison with theoretical rules and recommendations. Verification is based on an interview with the brand manager of the selected brand. Furthermore, the analysis of selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLISNIKOVSKÁ, Anna. \textit{Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/klu43j/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hlisnikovská, Anna. Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Building a personal brand on social media
Robin Curtis -
Utváření identity v kyberprostoru na příkladu sociální sítě Instagram
Táňa Breczková -
Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram
Nikola Bajerová -
Vícejazyčná marketingová komunikace společnosti Adidas na sociální síti Instagram
Denis Dzhuraev -
Instagram jako komunikační nástroj podpory třídění potravinového odpadu
Zuzana Hančíková -
Návrh marketingové komunikační kampaně skrze sociální síť Instagram pro vybraný podnik
Karolína Slavíčková