Eva Kulhavá
Master's thesis
Consumer behavior in fast food restaurants
Spotřební chování návštěvníků fast food restaurací
Abstract:
Cílem této diplomové práce je segmentovat a poskytnout náhled na spotřebitelské chování návštěvníků restaurací rychlého občerstvení v České republice. Tato analýza slouží k identifikaci spotřebitelských segmentů, na které by se měl zaměřit konkrétní podnik, pojízdné rychlého občerstvení Circus Burger. Analýza a segmentace byla provedena na základě jak sekundárních, tak primárním dat. Zdrojem sekundárních …moreAbstract:
The goal of this master’s thesis is segment and provide insight on the consumer behavior of fast-food restaurants visitors in Czech Republic. This analysis is conducted to identify consumer segments, which fast food truck Circus Burger should focus on. Analysis and segmentation conducted and was based on both secondary and primary date. The source of secondary data was MML-TGI survey and source of …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85259
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2022
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Štěpánka Tůmová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85259
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Management
Theses on a related topic
-
Fast-food versus slow-food
Jarmila Hamerská -
An Analysis of Consumer Attitudes Towards Fast Food Restaurants
Roman MURA -
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
Do lower interest rates boost consumption? An insight into low-interest rate environments and consumption behavior in Germany.
Daniel Camilo Oviedo Arevalo -
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
Anežka Blažek Wijsman -
Segmentace na trhu bezlepkových potravin
Tereza Fendrychová -
Segmentace spotřebitelů na trhu potravin
Pavlína Pechová