David Hrbáček

Diplomová práce

Projekt vytvoření plánu marketingové komunikace akce Ukliďme Česko, Ukliďme svět

The Project of Creating Marketing Communication Plan of the Event Ukliďme Česko, Ukliďme svět
Anotace:
Diplomová práce vznikla s cílem vytvořit plán marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme svět, ukliďme Česko. Práce má tři části, přičemž první část se zabývá studiem teorie korespondující s tématem. Druhá, analytická část, využívá získaných poznatků a zkoumá základní vztahy a principy marketingové komunikace dobrovolnické akce. Poslední část je věnována projektu, který vychází z obou předchozích …více
Abstract:
The diploma thesis was developed with the aim to create the plan of marketing communication of volunteer event Ukliďme svět, ukliďme Česko. The diploma thesis has three parts, the first part studies the theory that corresponds to the topic. Analytical part uses acquired knowledge and explores the basic principles of relations of marketing communications of volunteering event. The last section is devoted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Barbora Haltofová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hrbáček, David. Projekt vytvoření plánu marketingové komunikace akce Ukliďme Česko, Ukliďme svět. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe