Alexandr Eis

Bachelor's thesis

Budování značky sportovního klubu SK Hanácká Slavia Kroměříž

Brand building of sport club
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá oblastí budování a řízení značky ve sportovním prostředí. V teoretické části práce je popsána oblast sportovního marketingu a tvorby značky obecně. Ve druhé části se zaměřuji na analýzu vybraného českého fotbalového klubu, která je nezbytná pro řízení značky. Výsledkem mé práce je zhodnocení dosavadního působení vybrané značky a následné doporučení marketingové strategie …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the area of brand building and management in the sports environment. The theoretical part of the thesis describes the area of sports marketing and branding in general. In the second part I focus on the analysis of a selected Czech football club, which is necessary for brand management. The result of my work is an evaluation of the current performance of the selected brand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Reader: Michal Mervart, Mgr. Bc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON