Budování značky sportovního klubu SK Hanácká Slavia Kroměříž – Alexandr Eis
Alexandr Eis
Bachelor's thesis
Budování značky sportovního klubu SK Hanácká Slavia Kroměříž
Brand building of sport club
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá oblastí budování a řízení značky ve sportovním prostředí. V teoretické části práce je popsána oblast sportovního marketingu a tvorby značky obecně. Ve druhé části se zaměřuji na analýzu vybraného českého fotbalového klubu, která je nezbytná pro řízení značky. Výsledkem mé práce je zhodnocení dosavadního působení vybrané značky a následné doporučení marketingové strategie …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the area of brand building and management in the sports environment. The theoretical part of the thesis describes the area of sports marketing and branding in general. In the second part I focus on the analysis of a selected Czech football club, which is necessary for brand management. The result of my work is an evaluation of the current performance of the selected brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: Michal Mervart, Mgr. Bc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Firemní identita zvolené značky
Radka Kalábová -
Vizuální identita základní školy
Anna Vokounová -
Budování a tvorba identity značky Lokomotiv Tuhaň
Jaroslav Kumstát -
Budování vizuální identity značky
Luong Duyen Nguyenová -
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Image a identita značky
Klára Lukavská -
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
Viktoriia Kim -
Značka, vizuální identita a jejich změna ve sportovním prostředí
Petr Ondrůj