Jan Mrňous
Bachelor's thesis
PPC reklama e-shopu Maxtechnika.cz
PPC Advertising of an E-shop Maxtechnika.cz
Abstract:
Mrňous, J. PPC reklama e-shopu Maxtechnika.cz. Brno, 2018, Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Br-ně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.Bakalářská práce se zabývá placenou inzercí e-shopu Maxtechnika.cz. Z analýzy výchozího období jsou zjištěny nedostatky v kampaních. Následně jsou navrhnuty kampaně nové, které mají za cíl být výkonnější a rentabilnější.Abstract:
Mrňous, J. PPC Advertising of an E-shop Maxtechnika.cz. Brno, 2018, bachelor the-sis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.This bachelor thesis deals with the paid advertising of an e-shop Maxtechnika.cz. An analysis of the initial period revealed that there appeared deficiencies in cam-paigns. Afterwards new campaigns were designed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Reader: Naděžda Chalupová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet