Digitální touchpointy a jejich role v zákaznické cestě – Bc. Johana Del Maschiová
Bc. Johana Del Maschiová
Diplomová práce
Digitální touchpointy a jejich role v zákaznické cestě
Digital touchpoints and their role in the customer journey
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu významu a role digitálních touchpointů na zákaznické cestě při nákupu nového automobilu značky ŠKODA na trhu B2C. V první řadě práce obsahuje teoretický základ k zákaznické cestě a rozhodovacímu procesu zákazníka, konkrétně pak v oblasti automotive. Bodem na zákaznické cestě zvoleným pro výzkum je webový konfigurátor nových automobilů ŠKODA. Zkoumanou otázkou je především …víceAbstract:
The thesis is focused on the analysis of the importance and role of digital touchpoints on the customer journey when buying a new ŠKODA car on the B2C market. First of all, the work contains a theoretical basis for the customer journey and the customer's decision-making process, specifically in the field of automotive. The touchpoint on the customer journey chosen for the research is the web configurator …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 2. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
- Oponent: Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Artur Kornienko -
Analýza trhu a úrovně digitalizace automotive v oblasti ASEAN, ŠKODA AUTO a.s.
Adéla Frýbová -
Aplikace legislativních požadavků Evropské Komise v oblasti automotive v podmínkách Škoda Auto a.s.
David Rous -
Závislosť na práci a pracovný well-being na pracovisku v motorovom centre Škoda Auto
Nikola Čierniková -
Strategic Analysis of ŠKODA AUTO a.s.
Marat Amangeldinov -
Risk management a strategie snižování finančních rizik v automobilovém průmyslu: případ Škoda Auto.
Vladimir Shchetinin -
Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
František Jůzl -
Persuasion in Werbetexten von ŠKODA AUTO. Schwerpunktthema: Elektromobilität.
Simonetta Šmídová
Název
Vložil
Vloženo
Práva