Vykreslování a světelné efekty textilních prvků v interiéru – Bc. Filip Benčo
Bc. Filip Benčo
Master's thesis
Vykreslování a světelné efekty textilních prvků v interiéru
Rendering and light effects for woven fabric in interior
Abstract:
Thesis focuses on evaluation of cloth rendering techniques. Thesis introduces own algorithm for cloth rendering in real-time. Algoritmh supports creation of diferrent weave patterns. Final method is implemented in application Simulátor tkaných látok.Abstract:
Práca sa zameriava na zhrnutie existujúcich metód pre vykresľovanie textilných povrchov. V práci je implementovaný vlastný algoritmus, ktorý umožňuje vykresľovanie tkaních látok v reálnom čase. Prínosom je zvýšená kvalita výstupných textílií a navrhnutý a implementovaný algoritmus pre \nolinebreak generovanie rôznych spôsobov tkania. Súčasťou práce je aplikácia Simulátor tkaných látok, kde si užívateľ …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lwerx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedúci: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
- Oponent: Mgr. Vilém Šustr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Informatics / Computer Graphics
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj 2D platformeru v OpenGL
Alexej Fedorenko -
Renderování 3D textu v OpenGL
Adam Vaňko -
Komponenty OpenGL pro vývojové prostředí MS Visual Studio
Jakub Soják -
Renderování vodní hladiny v OpenGL
Dennis Tschamler -
Porovnání grafických programovacích rozhraní OpenGL a Vulkan
Antonín OLŽBUT -
Demo aplikace v OpenGL demontrující možnosti výpočetního shaderu
Radek Melčák -
Hra v OpenGL
Pavel Hranáč -
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Zdenko Hanko