Karolina LIŠKOVÁ

Bachelor's thesis

Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku

The product life cycle and its influence on the company's pricing strategy
Abstract:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na "Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku." První část práce obsahuje teoretické vymezení marketingového mixu, životního cyklu produktu a jeho jednotlivých etap, cenovou strategii a různé metody tvorby cen. Druhá, praktická, část práce je zaměřena na společnost Stock Plzeň-Božkov, s.r.o., konkrétní produkt z portfolia společnosti Fernet …more
Abstract:
Presented bachelor thesis is focused on "The product life cycle and its influence on company's pricing strategy." The first part of the thesis contains a theoretical definition of a marketing mix, life product cycle and its individual phases, pricing strategy and various methods of pricing. The second practical part is focused on company Stock Plzeň-Božkov Ltd, specific product of company's portfolio …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Milena Jiřincová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LIŠKOVÁ, Karolina. Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/