PŘÍPRAVNÁ TŘÍDA PRO DĚTI ZE SOCIOKULTURNĚ ZNEVÝHODNĚNÉHO PROSTŘEDÍ – Eva Kopalová
Eva Kopalová
Bachelor's thesis
PŘÍPRAVNÁ TŘÍDA PRO DĚTI ZE SOCIOKULTURNĚ ZNEVÝHODNĚNÉHO PROSTŘEDÍ
PREPARATORY CLASS FOR CHILDREN FROM SOCIALLY AND CULTURALLY DEPRIVED ENVIRONMENT
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice předškolního vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Výzkumné šetření zdůrazňuje význam přípravné třídy pro úspěšné zahájení povinné školní docházky v základní škole pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředíAbstract:
Bachelor thesis deals with the issue of pre - school education of children from socially and culturally deprived environment. Research stresses the importance of investigation of preparatory classes for the successful start of compulsory schooling in primary school for children from socially and culturally deprived environment
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2010
- Supervisor: Evžen Růžička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBachelor programme / field:
Pedagogika / Pedagogika - veřejná správa
Theses on a related topic
-
Přípravné třídy pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Nela Jezdinská -
Přípravné třídy pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí - ve Středočeském kraji
Klára Víznerová -
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Povinné předškolní vzdělávání jako způsob podpory dětí ze znevýhodněného prostředí
Markéta Brabencová -
Předškolní vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Miroslava ZÁMKOVÁ -
Předškolní centrum jako cesta ke vzdělání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí?
Lucie GERŠIČOVÁ -
Povinné předškolní vzdělávání a jeho účinnost na školní úspěšnost u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí.
Šárka RYCHLÁ -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová