Mgr. Václav Kavec
Bakalářská práce
Vliv médií na body image
Impact of media on body image
Anotace:
I když byl v minulosti proklamován mýtus o masivním vlivu médií na jedince a média bývají kritizována za to, že se podílejí na poškozování body image vnucováním ideálu štíhlosti, výzkumy zaměřené na vliv médií na body image poskytují rozporuplné výsledky. Vliv médií na body image byl v rámci bakalářské práce vyhodnocován pomocí meta-analýzy 17 experimentálních studií (n = 3.734) zkoumajících vliv vystavení …víceAbstract:
The myth of massive impact of media on individuals was highly proclaimed in the past. Nowadays, media are still often criticized for playing role in damaging body image by imposing the slim ideal. However, the results of studies designed to clarify the impact of media on body image have been far from conclusive. In this bachelor’s thesis, the impact of media on body image was evaluated using meta-analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ozl56/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2018
- Vedoucí: prof. PhDr. David Šmahel, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Hana Macháčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Imaginace národních genů a vtělená sociální teorie
Eva Šlesingerová -
Vliv televize na utváření sociální reality adolescentů z perspektivy kultivační teorie
Michaela Nezhybová -
George Gerbner - Stáří optikou kultivační teorie
Alexandra Pyszková -
Uživatelé internetu optikou kultivační teorie: komparativní případová analýza uživatelských strategií studentů MU
Barbora Grexová -
SOUVISLOST BODY IMAGE A HUBENÉHO IDEÁLU SE ZÁCHVATY PŘEJÍDÁNÍ U DOSPĚLÝCH ŽEN
Adriana HUSŤÁKOVÁ -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
The Impact of Using Audio-Visual Media on Czech Students’ Motivation in ELT
Jakub Kotouč