Václav Bartoš

Diplomová práce

Dynamika vztahu divadlo-divák-kritik

DYNAMISM OF RELATIONSHIP THEATRE- SPECTATOR-CRITIC

Anotace:
Tato práce zkoumá na základě rozboru současných kritických textů a čtenářskýchreakcí na tyto texty dynamiku vztahu divadlo-divák kritik.V první části zevrubně rozebírá tři kritiky inscenace Beckettova Čekání na Godotauvedené v lednu tohoto roku v Národním divadle v Praze. Práce dále sledujepřínos těchto textů jejich čtenářům. Stanovuje základní důvody, které rozhodují ovyvolání čtenářské reakce. V …více
Abstract:
This thesis explores dynamism of relationship of theatre-spectator-critic based onthe analyse of contemporary critic texts and comments of these texts. In the firstpart of this thesis there are analysed three critical texts of Beckett's performanceWaiting for Godot in National Theatre in Prague in January this year. The thesisobserves the benefits of these texts to their readers. The thesis is aimed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2010
  • Vedoucí: Jan Císař
  • Oponent: Daniela Jobertová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a);
In the license agreement the author has granted the following: b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof;

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 2. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Divadelní fakulta AMU

Magisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Teorie a kritika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.