Zuzana Smejkalová

Diplomová práce

Moderní trendy v oslovování zákazníků prostřednictvím komerčních komunikací

Modern trends in commercial communication with customers
Anotace:
Práce vychází z historie vývoje oboru komerčních komunikací. Popisuje východiska pro moderní trendy v oslovení zákazníků, jako je situace na trhu zboží a služeb, spotřební trendy a změny na mediálním trhu. Věnuje se otázce přesycení klasickou reklamou a alternativním způsobům oslovení zákazníků. Konkrétně jsou charakterizovány následující formy oslovení: virální reklama, interaktivní webové stránky …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2008
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Petr Frey

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/4334