Moderní trendy v oslovování zákazníků prostřednictvím komerčních komunikací – Zuzana Smejkalová
Zuzana Smejkalová
Master's thesis
Moderní trendy v oslovování zákazníků prostřednictvím komerčních komunikací
Modern trends in commercial communication with customers
Anotácia:
Práce vychází z historie vývoje oboru komerčních komunikací. Popisuje východiska pro moderní trendy v oslovení zákazníků, jako je situace na trhu zboží a služeb, spotřební trendy a změny na mediálním trhu. Věnuje se otázce přesycení klasickou reklamou a alternativním způsobům oslovení zákazníků. Konkrétně jsou charakterizovány následující formy oslovení: virální reklama, interaktivní webové stránky …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4334
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2008
- Vedúci: Jiří Mikeš
- Oponent: Petr Frey
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4334
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Plánování komunikační kampaně s ohledem na současné mediální trendy.
Barbora Švalbová -
Trendy mediálních strategií se zaměřením na Českou republiku
Denisa Skálová -
Trendy trhu spotřebitelských úvěrů v České republice
Šárka Hawerlandová -
Analýza spotřebitelských trendů a struktury trhu s pivem v České republice
Matěj Pumpr -
Trendy spotřebitelského chování v České republice ve srovnání se Slovenskou republikou na trhu nemovitostí
Nicole Budziková -
Nové trendy v oblasti chování spotřebitele na trhu tabákových výrobků v ČR
Vladimíra Duchoňová -
Analýza trhu spotřebitelských úvěrů v České republice
Jiří Jirásek -
Trendy spotřebitelského chování na trhu s chlebem
Kristýna Kamlarová