Strategické změny v podniku Česká pošta, s.p. – Ing. Ivana Hronová
Ing. Ivana Hronová
Diplomová práce
Strategické změny v podniku Česká pošta, s.p.
Strategic changes in the enterprise Czech Post, S.E.
Anotace:
Česká pošta, s.p. v době turbulentních změn v ekonomice, technologiích i v politice čelí stále tvrdšímu konkurenčnímu boji na trhu poštovních služeb. Strategie vrcholového managementu je zaměřena na všechny klíčové oblasti, kterých se tyto změny dotýkají. Cílem této strategie je nejen obstát v konkurenci, ale také využít nových příležitostí v podnikání a být uznávaným národním poštovním operátorem …víceAbstract:
The Czech Post, S.E. faces constantly tougher competitive struggle on the field of the postal services? market in time of turbulent changes in the economy, technology and policy. Top management strategy focuses on all key areas which are influenced by these changes. The purpose this strategy is not only to compare favourably in the competition but also to exploit new chances in business and to become …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hronová, Ivana. Strategické změny v podniku Česká pošta, s.p.. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategické změny společnosti Ahold
Jakub Dvořák -
Restrukturalizace výroby v Preciose-Lustry, a. s., Kamenický Šenov
Miroslav PATKA