Bc. Lukáš Vystoupil, DiS.

Bachelor's thesis

Strategické řízení elektronického obchodu firmy

Strategic management of e-commerce companies
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku rozvoje zavedeného internetového obchodu firmy Zevyt s. r. o. V práci je navržena strategie rozvoje a konkrétní kroky, které povedou k dosažení předem stanoveného cíle. Navržená strategie povede k zvýšení návštěvnosti a obratu internetového obchodu.
Abstract:
This thesis is focused on the development of the established Internet business companies Zevyt. We propose a development strategy and specific steps that will lead to the achievement of predetermined targets. The proposed strategy will increase traffic and sales online store.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
  • Vedúci: Ing. Zuzana Němcová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Hana Podaná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting