Využívání motivu strachu v televizní reklamě – Bc. Sabina Mrštinová
Bc. Sabina Mrštinová
Diplomová práce
Využívání motivu strachu v televizní reklamě
Using motive of scare in television advertising
Anotace:
Televizní reklama na každého z nás útočí na každém našem kroku. Smyslem diplomové práce je komplexně zpracovat možnost motivu strachu v televizní reklamě a zjištění jeho účinků. Cílem této práce je zanalyzovat trh a zjistit, dá-li se motiv strachu využít v reklamě pro ovlivnění současné společnosti.Abstract:
Television advertising attack each of us on our every step. The purpose of this dissertation is able to handle complex facility motive of fear in the television advertisements and determine its effects. The aim of this study is to analyze the market and see if we can call the motive of fear used in advertising to influence current society.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w90cx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Ondřej Pešek
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
Veronika MÖWALDOVÁ -
Vizuální vnímání světa: Úloha reklamy v uměleckém procesu
Iva Katrušáková -
Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých
Michaela Fílová -
Rozdíly ve vizuální pozornosti a vnímání reklam mezi pohlavími
Veronika Šraierová -
Psychologie reklamy - zaostřeno na emoce
Lukáš MAN -
Analýza obsahu reklamního spotu
Anastasia Lopatina -
Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada
Ivanna ZAJACOVÁ -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi