Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF – Markéta Váňová
Markéta Váňová
Bachelor's thesis
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Communication PR strategy of the non-profit organization UNICEF
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je provést analýzu stávající marketingové a komerční komunikace se zaměřením na PR komunikaci neziskové organizace UNICEF, SWOT analýzu UNICEF a analýzu výsledků vlastního dotazníkového šetření a na jejich základě navrhnout vylepšení komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Obsahem teoretické části je vysvětlení …viacAbstract:
The main goal of the bachelor's thesis is to analyze the current marketing and commercial communication with a focus on PR communication of the non-profit organization UNICEF, perform a SWOT analysis of UNICEF and analyze the results of questionnaire survey and based on them to design a suitable communication PR strategy of the non-profit organization UNICEF. The thesis is divided into theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82935
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82935
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Komunikační a produktová politika Komerční banky,a.s. zaměřená na studenty jako cílovou skupinu
Jana Petříková -
Komunikační mix Komerční banky, a.s.
Jakub Rákosník -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA -
Marketingová komunikace Komerční banky a.s.
Lea Nechvílová -
Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters
Eva Bartůňková