Bc. Martina Pichová
Diplomová práce
Výlohy obchodů s oděvy
Windows displays in clothes shops
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výlohami obchodů s oděvy a jejich působením na potenciální zákazníky v rámci nákupního chování. Ke zjištění názorů na výlohy bylo využito především hloubkových rozhovorů s potenciálními zákazníky (n = 36) a manažery prodejen (n = 21). Doplňkovou techniku představovaly preferenční testy (n = 30). Získaná data následně umožnila identifikaci chyb v rámci tvorby výloh a následně …víceAbstract:
The diploma thesis deals with clothes windows displays and their influence on potential customers and their shopping customs and behaviour. Detailed interviews with potential customers (n = 36) and shop managers (n = 21) were used in order to find out opinions about windows displays. Preference tests (n = 30) were used as a complementary method. Thanks to the gained data it was possible to identify …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále
Lucie Sklenková -
Podpora prodeje zdravé výživy ve vybraném maloobchodním řetězci
Jitka Červenková -
Efektivita komunikace v místě prodeje
Ondřej Kurzawa -
Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje
Kristýna LYSÁKOVÁ -
Specifika a účinnosti komunikace vizuálních prostředků podpory prodeje
Ivana VÁLKOVÁ -
Design produktu a podpora prodeje pro skateboardovou značku
Michal HLADÍK -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Visual Merchandising firmy Baťa
Lenka Záthurecká
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses knoba5 knoba5/3
20. 5. 2017