Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti – Eva TAKÁCSOVÁ
Eva TAKÁCSOVÁ
Bakalářská práce
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Reading Literacy as a Part of Functional Literacy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývala čtenářskou gramotností, funkční gramotností a funkční negramotností. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy týkající se daného tématu a rozděleny složky funkční gramotnosti. V praktické části byl zvolen jako průzkumný nástroj didaktický test sestavený z úkolů společnosti PISA využitých v letech 2009 a 2012. Test se skládá z úkolů pro matematickou a čtenářskou gramotnost …víceAbstract:
This Bachelor thesis is focused on reading literacy, functional literacy and functional illiteracy. Theoretical part described basic terms regarding thesis´ subjects and specific parts of functional literacy. Didactical test was used as the main pedagogical instrument for practical part. The test was used by PISA 2009 and 2012 compiled from tasks focused on mathematical and reading literacy. Main goal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TAKÁCSOVÁ, Eva. Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / občanská výchova - výchova ke zdraví (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Funkční gramotnost jako fenomén dnešní doby
Radka KOPECKÁ -
Funkční gramotnost a práce učitele střední školy
Barbora BARTOŠOVÁ -
Čtenářská gramotnost v páté třídě.
Petr PĚNIČKA -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Funkční gramotnost v kontextu českého prostředí
Pavla PEŠKAROVÁ -
Čtenářská gramotnost u žáků primární školy
Monika EREMIÁŠOVÁ -
Kulturní interpretace dyslexie: rodičovské interpretace dyslexie u svých dětí.
Linda SLAVÍKOVÁ