Mobilní dotykové zařízení jako nástroj tvorby výstupu žáků v laboratorních cvičeních – Bc. Lukáš MACHURA
Bc. Lukáš MACHURA
Diplomová práce
Mobilní dotykové zařízení jako nástroj tvorby výstupu žáků v laboratorních cvičeních
Mobile touch device as a tool for creating laboratory report.
Anotace:
Cílem diplomové práce je provést na místo klasického písemného zápisu výsledku laboratorní práce, záznam pokusu na mobilní dotykové zařízení. Dále vybrat vhodný nástroj pro zpracování videa na platformách Apple a Android. Na dostupném zařízení a ve vybraném nástroji záznam komplexně zpracovat pro využití ve výuce. Následně pak srovnat, zda videozáznam je plnohodnotnou náhradou písemného zápisu výstupu …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is to execute a record of a laboratory experiment on a mobile touch device instead of classic written record. Then to choose an appropriate tool for video processing on the Apple and Android platforms. On the available device and with the chosen tool to process completely the record for use in teaching. Then to find out if the videorecord can be meant as a full refund …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Libor Klubal
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHURA, Lukáš. Mobilní dotykové zařízení jako nástroj tvorby výstupu žáků v laboratorních cvičeních. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň ZŠ (jednooborové studium)
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientované laboratorní práce z fyziky inspirované návody k školním měřícím systémům
Daniel AUL -
Inovace laboratorni výuky chemie na SOŠ
Monika Geršlová -
Mobilní dotykové zařízení jako nástroj tvorby výstupu žáků v přírodovědných předmětech
Zdeněk HULVA -
Lokalizační technologie pro mobilní zařízení
Tomáš Pařízek -
Hypotéza úsporného fenotypu: Vliv prenatálních faktorů na další vývoj
Veronika Kolajová -
Twin deficit hypotéza
Magda Krupárová -
Zeta funkce a Riemannova hypotéza
Michaela Kecskésová -
Reedova hypotéza pro vrcholové barvení grafů
Karel Antonín KALVAS