Šárka NEVŘALOVÁ
Bachelor's thesis
Klamavá reklama a spotřebitelské chování
Misleading advertisement and customers' behaviour
Abstract:
My bachelor thesis deals with Misleading advertising and its influence on customer behaviour. I elaborate on the theoretical knowledge of advertisement, customer behaviour as well as on the legal regulations of advertisement. Furthermore, I have analysed concrete misleading campaigns and evaluated their composition from the point of view of customer behaviour.Abstract:
V mojí bakalářské se zabývám Klamavou reklamou a jejím vlivu na spotřebitelské chování. Uvádím teoretické poznatky z oblasti reklamy, spotřebitelského chování, stejně tak jako právní regulace. Dále analyzuji konkrétní reklamní kampaně a hodnotím jejich sestavení po stránce spotřebitelského chování..
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
19562
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEVŘALOVÁ, Šárka. Klamavá reklama a spotřebitelské chování. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration