Možnosti a nástroje na zkvalitnění služeb v cestovním ruchu na Jižní Moravě – Ing. Ivan Tomášik
Ing. Ivan Tomášik
Bakalářská práce
Možnosti a nástroje na zkvalitnění služeb v cestovním ruchu na Jižní Moravě
Ways and instruments to improve the quality of tourism services in South Moravia
Abstract:
The subject of thesis: “Ways and instruments to improve the quality of tourism services in South Moravia” is a proposal to increase availability of quality services in tourism in South Moravia. The first part focuses on the summary of existing tools and systems to improve service quality in tourism. The second chapter analyzes the current situation of quality management and implementation of quality …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Možnosti a nástroje na zkvalitnění služeb v cestovním ruchu na Jižní Moravě“ je návrh možností zvýšenia kvality v poskytovaní služieb cestovného ruchu na Južnej Morave. Prvá časť je zameraná na zhrnutie existujúcich nástrojov a systémov na zvýšenie kvality služieb v oblasti cestovného ruchu. V druhej časti je analyzovaná súčasná situácia riadenia kvality a zavádzania systémov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bcrol/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2011
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Podal
- Oponent: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita gastronomických služieb v hoteloch
Filip Oľha -
Kvalita služieb v hotelierstve
Beáta Jánošová -
Kvalita gastronomických služieb v skúmanej oblasti
Peter Rajkovič -
Komparácia kvality služieb v reštauráciách Potrefená husa na území hlavného mesta Prahy
Veronika Malcovská -
KOMPARAČNÁ ANALÝZA KVALITY SLUŽIEB V GASTRONOMICKÝCH PREVÁDZKACH ZAMERANÝCH NA VÝROBU POKRMOV
Klaudia Kyselová -
Porovnanie kvality služieb kaviarní v nákupnom centre
Adrián Klieštik -
Kvalita služieb v osobnej železničnej doprave
Tomáš Sabela -
Kvalita služieb v železničnej doprave
Tomáš Tichý