Bc. Vasil Bojkanič

Master's thesis

Optimalizace B2B spolupráce v oblasti brandingu

Optimising B2B cooperation in branding
Abstract:
Diplomová práce se zabývá propojením firemní identity a udržitelnosti firem. V rychle se měnícím prostředí je nezbytné, aby firmy investovaly svůj čas a energii do implementace udržitelných zásad podnikáni do svého business modelu, což jim v dlouhodobém horizontu přináší silnou konkurenční výhodu. Budováni silné značky s důrazem na kvalitu a společenskou zodpovědnost je jedním ze způsobu, jak firmu …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the connection between corporate identity and corporate sustainability. In a fast-changing environment, it is imperative that companies invest their time and energy in implementing sustainable business principles into their business model, which gives them a strong competitive advantage in the long term. Building a strong brand with an emphasis on quality and social responsibility …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní