Sovrěměnnyje mětody obučěnija russkomu jazyku i sposoby prověrki ich effěktivnosti – Bc. Galyna Karnatova
Bc. Galyna Karnatova
Master's thesis
Sovrěměnnyje mětody obučěnija russkomu jazyku i sposoby prověrki ich effěktivnosti
Modern Teaching Methods of Russian and the Evaluation of Their Efficiency
Abstract:
Aim and content of foreign language teaching determine, to a gread extent, the methods of attaining them. Between the aim, kontent and methods of foreign language teaching there is a definite correlation. Furthermore, it seems a worthwhile endeavour to attempt to limit the sense of the term neshod. In the literature on the subject of foreign language teahcing, there is a definite correlation. In the …moreAbstract:
Cizímu jazyku se může naučit téměř každý. Rozdíly tvoří předpoklady k učení, které jsou pro každého individuální. Hlavním úkolem učitele je volit takové metody a formy učení, které žákům vyhovují a odpovídají jejich individuálním zvláštnostem. Mezi žákem a učitelem musí být vytvořen vztah vzájemné důvěry, jenž žáka uklidňuje a zbavuje ho strachu z neúspěchu. Učitel za pomoci určitých metod prezentuje …moreKeywords
předpoklady učení které každého ndividuální úkolem zvolit metody žákům vyhovují odpovídají jejich individuálním zvláštnostem mezi žákemm učitelem and struktura methods) correlate closely definite aim and kontent of language teaching být vytvořen vztah vzájemné důvěry jenž žáka uklidňuje a zbavuje ho strachu z neúspěchu. Učitel za pomoci určitých metod prezentuje žákovi učivo tak aby splnil daný cíl. attain whatever kind of kontent realizing any kind of aimsll methods Při výuce ruského jazyka jsou dle R. Purma plněny tři základní cíle – komunikativní informativní a formativní. Mezi základní složky komunikativního cíle patří rozvoj komplexních řečových dovedností a osvojení jazykových prostředků. Základní řečové dovednosti dělíme na receptivní (čtení poslech) a produktivní (mluvená a psaná řeč) které se pak podílejí na ovládání čtyř druhů jazykových prostředků (fonetika písmo a pravopis slovní zásoba a mluvnice).
Language used: Russian
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d235z/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2009
- Supervisor: prof. PhDr. Josef Dohnal, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Russian Language and Literature
Theses on a related topic
-
Komparace pohybového zatížení žáků mladšího školního věku při habituální a integrované terénní výuce
Tereza Gyurjánová -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci při výuce vybraných oborů učňovského školství s akcentem na výuku žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Kateřina ŠTURMOVÁ -
Porovnání účinnosti mobilních aplikací při určování rostlin a jejich využití při výuce biologie
Barbora HASNÍKOVÁ -
Možnosti využití 3D tisku při výuce krystalografického učiva
Anna Drápalová -
P: Zkoumání za pomoci intelektu
Robert Kalamar -
Diagnostika nádorových onemocnění za pomoci psí olfakce
Tereza Cibulková -
Závisí fenotyp listů rostlin na geografické poloze? Modelová studie eurosibiřského druhového komplexu Ranunculus auricomus za pomoci geometrické morfometriky a bioklimatických dat
David ŠUBRT -
Dodávání změn v organizaci za pomoci agilních i tradičních způsobů
Jakub Němeček