Vnímání EU v médiích po roce 1989 (tisk) – Bc. Jan Novák
Bc. Jan Novák
Diplomová práce
Vnímání EU v médiích po roce 1989 (tisk)
The perception of the EU in printed media after the year 1989
Anotace:
Tato magisterská práce se zabývá vnímáním Evropského společenství (ES) a utvářející se Evropské unie (EU) vybranými českými dobovými periodiky v letech 1990 - 1992.Abstract:
This master thesis examines the perception of the European Community (EC) and the emerging European Union (EU) by selected contemporary Czech periodicals in years 1990 - 1992.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ghcnd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Vladimír Goněc, DrSc.
- Oponent: Mgr. Libor Svoboda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Historické vědy / Historie
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší