Tvorba marketingové strategie v online prostředí – Bc. Miroslav Strnad
Bc. Miroslav Strnad
Diplomová práce
Tvorba marketingové strategie v online prostředí
Creating of marketing for company in online ambient
Anotace:
Tato práce popisuje marketingovou strategii pro zcela no-vý elektronický obchod. Obchodní záměr staví na zkušenos-tech z několikaletého provozu elektronického magazínu. Elektronický magazín se zaměřuje na novinky z oblasti mo-bilních telefonů značky Apple. Plánovaný elektronický ob-chod bude nabízet příslušenství pro tyto mobilní telefony a bude vyuţívat moţností fungujícího magazínu. Cílem této práce …víceAbstract:
This paper describes the marketing strategy for a brand new e-commerce. Business plan builds on the experience of many years of operation of the electronic magazine. Elec-tronic magazine focusing on news from the mobile phone Apple. The planned e-commerce will offer accessories for these mobile phones, and will exploit the possibilities functioning magazine. The aim of this work is to create a marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w45s2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Petr Krul
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
Josef Mikulič -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
PPC a marketingová komunikace na sociálních sítích
Michaela Bochňáková -
Internetový marketing prostřednictvím socálních sítí a PPC
Martin Koubek -
Využitie sietí „Social Media Networks“ a analýza trendov elektronického marketingu v hotelierstve
Tomáš Jančík -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Online marketing: vliv PPC reklam
Jakub Viglaský -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda