Martin Koubek

Bakalářská práce

Internetový marketing prostřednictvím socálních sítí a PPC

Internet marketing through social networks and PPC
Anotace:
Tato práce ukazuje, jaké jsou nástroje internetového marketingu, v jakém rozsahu jsou schopny firmě tyto nástroje vypomoct a pro jaké z nich se rozhodnout. V úvodní teoretické části popisuje současné nástroje internetového marketingu, typy internetových reklamních kampaní a sociálních sítí. Poté následuje praktická stěžejní část této práce. V ní se věnuji konkrétnímu řešení internetové prezentace malého …více
Abstract:
This work presents tools of internet marketing, their potential to help in business and which one decide to choose. In the beginning theoretical part, my work describes actual internet marketing tools, types of internet add campaigns and social networks. Then it is followed by practical main part. In this part, I presents concrete solution how to make internet presentation in small business. I describe …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
  • Vedoucí: Zdeněk Molnár
  • Oponent: Adam Trčka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28343