Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností a se specifickými poruchami učení na Základní škole Brno, Masarova – Mgr. Petra Vymazalová
Mgr. Petra Vymazalová
Bakalářská práce
Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností a se specifickými poruchami učení na Základní škole Brno, Masarova
Education Pupils with Specific Communication and Learning Disorders at Primary School Brno, Masarova
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností a se specifickými poruchami učení na konkrétní brněnské základní škole. První dvě kapitoly, které tvoří teoretickou část práce, obsahují základní charakteristiku oblastí narušené komunikační schopnosti a specifických poruch učení. V závěrečné, prakticky zaměřené kapitole, popisuji, jakým způsobem probíhá na …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the education of pupils with specific communication disabilities and learning disorders at a particular elementary school in Brno. First and the second chapters compose the theoretical part of the thesis which contains the essential characteristics of communication disorders and learning disabilities. The last section of the thesis is the practical part where the methods …víceKlíčová slova
Narušená komunikační schopnost specifické poruchy učení vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení logopedická intervence reedukace specifických poruch učení The communication disorder The learning disabilities The education of pupils with communication disorder The education of pupils with learning disabilities The intervention of communication disorder The remedy of learning disabilities.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kz02s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYMAZALOVÁ, Petra. \textit{Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností a se specifickými poruchami učení na Základní škole Brno, Masarova}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/kol42t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
Use of music in English language lessons with pupils diagnosed with ADHD and Dyslexia
Magdaléna Holbová -
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Výuka angličtiny u žáků s narušenou komunikační schopností pohledem učitelů
Šárka Panochová