Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku – Irena Míková
Irena Míková
Bachelor's thesis
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku
Radio and radio Advertising in the Perception of Children of primary school Age
Abstract:
Bakalářská práce na téma Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu v České republice. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu a přibližuje cílovou skupinu děti mladšího školního věku. Hlavním cílem práce je zjistit, zda mají děti mladšího školního věku …moreAbstract:
Das Thema der Bachelor-Arbeit ist: Der Rundfunk und die Rundfunkwerbung in der Wa-hrnehmung von Kindern jüngeren Schulalters. Der theoretische Teil der Arbeit befasst sich zuerst mit der Klärung des Begriffs "Rundfunk" und geht dann auf die Geschichte und Gegenwart des Rundfunkmarktes in der Tschechischen Republik näher ein. In den folgenden Kapiteln werden der Runkfunk als Bestandteil des Kommunikationsmixes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Accessible from:: 24. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÍKOVÁ, Irena. \textit{Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Available from: https://theses.cz/id/koum3w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Míková, Irena. Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
Veronika Rapošová -
Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci
Ivana Ryllová -
Leoš Mareš jako rozhlasová osobnost a nástroj marketingové komunikace
David Vavřena -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu
Alžběta Flaschková -
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku
Irena Míková -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák