Analýza marketingových nástrojů společnosti KS - program – Lukáš Novotný
Lukáš Novotný
Bakalářská práce
Analýza marketingových nástrojů společnosti KS - program
Analysis of the Marketing Tools of KS - Program
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice průmyslových trhů se zaměřením na využívání marketingových nástrojů u společnosti KS-program. První část se zaměřuje na teoretické poznatky o průmyslových trzích, marketingovém mixu a SWOT analýze. V druhé části se tyto poznatky prakticky aplikují na společnost KS-program a analyzují se používané marketingové nástroje. V závěru práce se hodnotí využívání …víceAbstract:
This bachelor thesis is dedicated to the industry markets and focus on the use of the marketing tools within KS-program company. The first part deals with the foundation of the industry markets, marketing mix and SWOT analysis. In the second part are theoretical fundaments applied to KS-program company and used marketing tools are analyzed. The conclusion of the bachelor thesis summarize the use of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Zveřejnit od: 30. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Irena KOVAČIČINOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Novotný, Lukáš. Analýza marketingových nástrojů společnosti KS - program. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální nástroje marketingové komunikace
Michaela Niklová -
Marketingové nástroje na trzích B2B
Yevhenii Bielykh -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec -
Nástroje marketingové analýzy a možnosti jejich užití v praxi průmyslové firmy
Nikol Dostálová -
Využití nástrojů marketingové komunikace v praxi podniku B2B
Jiří Fíla -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva