Marketing památek funkcionalismu se zaměřením na využití v cestovním ruchu – Jitka Brdíčková
Jitka Brdíčková
Master's thesis
Marketing památek funkcionalismu se zaměřením na využití v cestovním ruchu
Marketing of Functionalist Sights in Tourism
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout možnosti zlepšení ve využívání památek funkcionalismu v oblasti cestovního ruchu prostřednictvím efektivnější komunikace a propagace. Práce vysvětluje pojmy související s marketingem a cestovním ruchem, které přímo souvisejí s vymezenou problematikou. Dále je zde představen významný sloh 1. poloviny 20. století -- funkcionalismus. Východiskem k dosažení cíle …moreAbstract:
The aim of this thesis is to suggest an efficient marketing strategy for the use of functionalist sights as part of national heritage. This architecture from the first half of the 20th century has a large potential for both local inhabitants and tourists. The final suggestions are based on analysis and survey. The main solution of the problem is to improve marketing activities and communication with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24836
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2010
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Irena Tyslová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24836
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Slow Tourism & marketing
Františka Pintová -
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Retreat tourism jako nový trend v poptávce na trhu cestovního ruchu
Markéta Lindová