Marketing památek funkcionalismu se zaměřením na využití v cestovním ruchu – Jitka Brdíčková
Jitka Brdíčková
Diplomová práce
Marketing památek funkcionalismu se zaměřením na využití v cestovním ruchu
Marketing of Functionalist Sights in Tourism
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout možnosti zlepšení ve využívání památek funkcionalismu v oblasti cestovního ruchu prostřednictvím efektivnější komunikace a propagace. Práce vysvětluje pojmy související s marketingem a cestovním ruchem, které přímo souvisejí s vymezenou problematikou. Dále je zde představen významný sloh 1. poloviny 20. století -- funkcionalismus. Východiskem k dosažení cíle …víceAbstract:
The aim of this thesis is to suggest an efficient marketing strategy for the use of functionalist sights as part of national heritage. This architecture from the first half of the 20th century has a large potential for both local inhabitants and tourists. The final suggestions are based on analysis and survey. The main solution of the problem is to improve marketing activities and communication with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24836
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Irena Tyslová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24836
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Slow Tourism & marketing
Františka Pintová -
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Retreat tourism jako nový trend v poptávce na trhu cestovního ruchu
Markéta Lindová