Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech – Patrik Labant
Patrik Labant
Diplomová práce
Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech
Manage of internal Service desk in medium and large companies
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na řízení interního Service desku ve středních a velkých společnostech. V teoretické části je nejprve definováno, co to je ICT služba a jak je řízena. Následuje charakteristika teoretického rámce ITIL, který se zabývá řízením ICT služeb. Poté je charakterizován další teoretický rámec COBIT, který se také zabývá řízením služeb, a tyto dva rámce jsou vzájemně porovnány …víceAbstract:
This thesis is focused on managing the internal Service desk in medium and large companies. In the theoretical part is firstly defined what it's ICT service and how it is managed. It is followed by a characteristics of theoretical Framework ITIL, which deals with ICT services management. Then, a further theoretical framework COBIT is characterized, which also deals with the management of services, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48528
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: Bohuslav Růžička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48528
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Challenges of a new approach in the management of ICT: the service management perspective in the Smart City context
Dominika Talianová -
Poskytování ICT formou služeb
Michal Hartman -
Service Desk z pohledu statistiky
Jana Kabátková -
Challenges of a new approach in the management of ICT: the service management perspective in the Smart City context
Dominika Talianová -
Implementace a řízení Service desku ve středních a velkých společnostech
Markéta Svatošová -
Poskytování ICT formou služeb
Michal Hartman -
Projekt zavádění outsourcingu ICT zákazníka z pohledu poskytovatele služeb
Jan Turyna -
Analýza různých forem zajišťování ICT služeb
Michal Šebesta