Návrh marketingové strategie pro posílení povědomí o značce – Dominika Pytelová
Dominika Pytelová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro posílení povědomí o značce
Marketing strategy for employer brand empowerment
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou posílení značky zaměstnavatele v prostředí B2B segmentu. V dané problematice je analyzován současný vztah značky zaměstnavatele k zaměstnancům, který byl analyzován pomocí dotazníkového šetření. Výsledkem práce je navržení takové marketingové strategie, která bude, pomocí motivace stávajících zaměstnanců, propagovat značku zaměstnavatele a úspěšně tak osloví …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on employer brand empowerment in the B2B market segment. The current relationship of the employer brand and company’s employees has been analyzed using internal and external surveys. The resulting marketing strategy will, through current employees’ motivation, promote employer brand among specified target audience.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Reader: Petr Novák, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích
Kateřina Vychodilová -
Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu
Aydan Huseynova -
Vliv zaměstnanců na budování značky zaměstnavatele
Lukáš Votruba -
Vliv řízení lidských zdrojů na budování značky zaměstnavatele
Pavel Hoffmann -
Employer branding konkrétní společnosti a jeho vliv na studenty a absolventy vysokých škol
Kateřina Křižanová -
Vliv značky zaměstnavatele na rozhodování studentů VŠE o budoucím zaměstnání
Tereza Görschelová -
Employer Branding zaměřený na studenty
Pavel Jankových -
The impact of social media on B2B brands
Veronika Blatská