Porovnanie marketingových stratégií Volksbank a Raiffeisen Bank – Károly Oláh
Károly Oláh
Bakalářská práce
Porovnanie marketingových stratégií Volksbank a Raiffeisen Bank
Comparing the marketing strategies of Volksbank and Raiffeisen bank
Abstract:
My thesis is focused on what effect the financial crisis had on the activities of banks. I am going to present the structure of our national banking industry and some foreign banks operating in Hungary. Through the introduction of the marketing strategy of two foreign banks (Raiffeisen and Volksbank) I am aiming to demonstrate how a bank’s acquired positions can be held or lost and how client circles …víceAbstract:
Vo svojej diplomovej práci by som chcel ukázat, ako pôsobila financná kríza na cinnost banky. Objasnujem tiež štruktúru domáceho bankového systému a bánk, ktoré u nás pôsobia. Na základe marketingových stratégií dvoch zahranicných bánk (Raiffeisen, Volksbank) som pozoroval, ako si banka môže udržat, resp. stratit získanú pozíciu, ako by sa dalo udržat si, resp. rozšírit okruh klientov. Pri skúmaní …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/gf9gg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2012
- Vedoucí: MSc. István Gerják
- Oponent: doc. Ing. Miroslav Flaška, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Bankovní produkty a služby pro živnostníky a menší podniky
Iveta Glončáková -
Komparace kvality produktů a služeb společnosti Adélka a.s.
Jan Barták -
Bankovní produkty a služby pro živnostníky
Jan Smolík -
Bankovní produkty a služby pro municipality
Monika Pařezová -
Produkty a služby pro prémiové klienty banky
Matěj Čermák -
Analýza názorů veřejnosti na produkty a služby lesních ekosystémů a požadavků společnosti vůči lesnickému sektoru v okrese Praha -východ
Anna Maturová -
1. Teoretická část:\nl{} Dopad AI na současnou fotografii a společnost\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Fashion editorial za pomoci AI\nl{} b) výstavní soubor: Motiv portrétu a figury prostřednictvím AI
Vendula Spáčilová