Marketingová strategie společnosti Svatba MV s. r. o. – Bc. Monika Vrbová
Bc. Monika Vrbová
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Svatba MV s. r. o.
Marketing strategy for company Svatba MV s. r. o.
Anotace:
Tato práce je zaměřena na marketingovou strategii ve společnosti Svatba MV, s. r. o. Společnost se zaměřuje na koordinaci svateb po celé České republice. Hlavní cíl práce je na základě analýz podnikového prostředí a vyhodnocení současné marketingové strategie navrhnout strategii novou.První část práce je věnována teorii, která popisuje základní pojmy v oblasti marketingu, marketingových strategií a …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on a marketing strategy of a company Svatba MV, s. r. o. The company focuses on a coordination of weddings throughout the Czech Republic. The main aim of the thesis is to propose a new strategy, based on analyzes of the company environment and an evaluation of current marketing strategy.The first part of the thesis is theoretical and describes the basic terms of the field …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva