Andrey Laptev

Bakalářská práce

Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand

Řízení značky jako strategie určování pozice pro globální firemní značku v oblasti medicínských technologií
Anotace:
V neustále se měnící oblasti lékařských technologií si společnosti jako Medtronic musí udržet svou konkurenční výhodu. Tato práce zkoumá důležitou roli strategií budování značky při uvádění společnosti Medtronic a dalších nadnárodních společností na různé trhy. Kvalitativní výzkum shromažďuje cenná data od marketingových ředitelů a manažerů napříč různými regiony. Klíčovým aspektem výzkumu je zkoumání …více
Abstract:
In the constantly changing field of medical technology, companies like Medtronic must maintain their competitive advantage. This thesis examines the important role of branding strategies in putting Medtronic and other multinational corporations in various marketplaces. Qualitative research collects valuable data from marketing directors and managers across different regions. Examining Medtronic’s publications …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: Rafael San José Iglesias
  • Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92463