Marketingový audit festivalu Divadelní svět Brno – Kateřina Balíková
Kateřina Balíková
Bakalářská práce
Marketingový audit festivalu Divadelní svět Brno
A Marketing Audit of the Festival Divadelní svět Brno
Anotace:
Bakalářská práce Marketingový audit festivalu Divadelní svět Brno pojednává o metodě marketingového auditu jako prostředku ke kontrole stávajících marketingových činností. Na praktickém příkladu se snaží analyzovat dostupné informace a celkovou situaci v rámci festivalu Divadelní svět Brno v letech 2015 - 2017 a marketingový audit provést. Cílem práce je navrhnout možnosti ke zlepšení a efektivnějšímu …víceAbstract:
This bachelor’s thesis, “A Marketing Audit of the Festival Divadelní svět Brno”, deals with how to carry out a marketing audit in order to check up on existing marketing activities. Using a practical example, we will try to analyse the available information and the overall situation of the festival in the years 2015, 2016 and 2017 and carry out the appropriate marketing audit. The aim of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/o80tt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: MgA. Jitka Honsová
- Oponent: MgA. Dagmar Bednáriková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/o80tt/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová studie se zaměřením na Divadlo BARKA
Silvie Rudolfová -
Analýza konkurenčního prostředí festivalu SETKÁNÍ/ENCOUNTER
Denisa Sedláčková